10
pondělí

Kreativita jako fenomén moderní doby

Přednášky | 18:00 | Radlická kulturní sportovna

Jaká je jedna z nejdůležitějších ingrediencí úspěšného marketingu a obsahu jako takového? Kreativní zpracování. Dobrý nápad je čím dál tím důležitější a žádanější komoditou. Umět prodat tvůrčí zpracování však není jen doménou reklamy, ale i hudby, literatury či gastronomie. Druhý přednáškový kavárenský večer pojme kreativitu jako všudypřítomný a stále podstatnější předpoklad úspěšnosti.

18:00 Kreativní průmysl: Budoucnost vyspělých ekonomik? (Mario Kubaš)

19:00 Specifika tvůrčího procesu v různých kreativních odvětvích (Eva Spacelights Nečasová, Matouš Fridrich, Filip Stránský, Vratislav Maňák)

 

 

eva-spacelights-necasova
Eva Spacelights Nečasová
Mladá návrhářka, jež svou tvořivost vyjadřuje skrze bezpočet forem —…
_filip stransky
Filip Stránský
Filip Stránský jako jeden z prvních barmanů spojil svou profesi…
_mariokubas
Mario Kubaš
Mario Kubaš pracuje jako kulturolog, mediální analytik a arts manažer….
_matousfridrich
Matouš Fridrich
Matouš Fridrich pracuje jako kreativec v reklamní agentuře Triad Advertising,…
_vratislavmanak
Vratislav Maňák
Píše klasickou beletrii i knihy pro děti, pracuje v České…
13537686_699181576888635_6179045332285281307_n
Radlická kulturní sportovna